Bread & Butter-oprichter Karl-Heinz Müller lanceert B2B-beurs L.O.C.K.
bezig met laden...
Bread & Butter-oprichter Karl-Heinz Müller werkt aan een nieuwe B2B-beurs. Textilwirstschaft schrijft dat de modebeurs L.O.C.K. genaamd (een afkorting voor Labels of Common Kin) begin 2019 van start gaat als onderdeel van de Berlin Fashion Week.
L.O.C.K. moet een beurs worden voor onafhankelijke labels, uitstekende fabrikanten en authentieke merken, verklaart Müller tegenover Textilwirtschaft. Een beurs voor ‘merken met hart en ziel en kleine merken die meer behoefte hebben aan groothandel dan grote merken en daarom een B2B-platform waarderen’, aldus Müller.
De B2B-beurs vindt plaats in Hangar 7 in de voormalige luchthaven Berlin-Tempelhof. De beurs vindt plaats tijdens Berlin Fashion Week, van 15 tot en met 18 januari 2019.
Volgens Textilwirtschaft heeft Müller voor L.O.C.K. al een deal gesloten met online retailer Zalando; de nieuwe eigenaar van Bread & Butter en tot het einde van 2019 ook huurder van de Tempelhof in Berlijn. Müller is volgens de berichtgeving op dit moment in gesprek met potentiële exposanten.
Uit het archief: Bread & Butter by Zalando wordt fashion festival
Beeld: Karl-Heinz Müller